Eskişehir'de Çamlıca Mahallesi'nin bir bölümünde zorunlu altyapı müdahale ve onarım çalışmaları nedeniyle su kesintisi ile basınç düşüklüğü yaşanabileceği açıklandı.

ESKİ tarafından abonelere gönderilen bilgilendirme mesajında, yaşanan arızanın en kısa sürede giderilmesi için ekiplerin sahada olduğu belirtilerek vatandaşların tedbirli olmaları istendi.

ESKİ abonelerine giden mesajda şu ifadelere yer verildi,

Sn. Abonemiz, Çamlıca Mahallesinin bir kısmında zorunlu müdahale ve onarım sürecine bağlı olarak basınç düşüklüğü ve su kesintisi yaşanabilecektir. Arıza en kısa sürede giderilecektir. Iyi günler dileriz.

Kaynak: Eskisehir.net Haber Merkezi