Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Eskişehir İl Teşkilatı, Muharrem ayı dolayısıyla Odunpazarı İlçe Başkanlığı önünde vatandaşlara aşure ikramında bulundu.

Birlik ve beraberlik mesajlarının ön plana çıktığı etkinlikte, parti yöneticileri vatandaşlara aşure dağıtarak Muharrem ayının manevi atmosferini paylaştı. Programa partililerin yanı sıra çok sayıda vatandaş da katıldı.

MHP Eskişehir İl Teşkilatı’ndan Aşure İkramı

MHP Eskişehir İl Teşkilatından aşurenin paylaşımın, bereketin ve kardeşliğin simgesi olduğu vurgulanırken, bu tür etkinliklerin toplumsal dayanışmayı güçlendirdiği ifade edildi. Etkinlik, vatandaşlara yapılan aşure ikramının ardından sona erdi.

Kaynak: Seren Çatalçam