Eskişehirspor Kulübü Başkanı Ulaş Entok, yeni sezon hazırlıkları kapsamında taraftarların ve camianın merakla beklediği kombine, loca ve yeni sezon formalarına dair önemli açıklamalarda bulundu. Pazartesi gününden itibaren satışların başlayacağını duyuran Entok, iddialı bir koleksiyonun da müjdesini verdi.

BAŞKAN ENTOK AÇIKLADI

Entok açıklamasında şu ifadeleri kullandı,

“Pazartesi gününden itibaren localarımız satışa çıkacak. Localarımızda zaten öncelik hak sahiplerinin. Büyük bir çoğunluğuyla konuştuk. Daha doğrusu çok büyük bir çoğunluğu localara devam edecek. Allah nasip ederse pazartesi günü de kombinelerimiz çıkacak. Forma lansmanımızı önümüzdeki hafta ya da ondan sonraki hafta yapacağız. İnşallah Adidas’la iş birliğimiz devam edecek. Onlarla ilgili de gayet güzel bir koleksiyon hazırlandı. Herkesin gönlü rahat olsun” diye konuştu.

Kaynak: Aslıhan Gezer