Eskişehir'de kasisten geçen otomobile, motosiklet çarptı: Motosiklet sürücüleri yola savruldu
Eskişehir'de kasisten geçen otomobile, motosiklet çarptı: Motosiklet sürücüleri yola savruldu
İçeriği Görüntüle

Edinilen bilgilere göre, İl Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı trafik ekipleri tarafından Yenibağlar Mahallesi'ndeki Uludağ Sokak ile İsmet İnönü-1 Caddesi üzerinde asayiş ve trafik denetimi gerçekleştirildi.

Denetimler sırasında durdurulan araçların sürücüleri Z.D. ile B.B.'ye alkol kontrolü yapıldı. Yapılan ölçümlerde Z.D.'nin 1 promil, B.B.'nin ise 2,25 promil alkollü olduğu tespit edildi.

EHLİYETLERİNE 6 AY EL KONULDU

Trafik güvenliğini tehlikeye düşürdükleri belirlenen iki sürücüye 25'er bin lira idari para cezası kesildi. Ayrıca her iki sürücünün de ehliyetine 6 ay süreyle el konuldu.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı