Edinilen bilgilere göre, İl Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı trafik ekipleri tarafından Yenibağlar Mahallesi'ndeki Uludağ Sokak ile İsmet İnönü-1 Caddesi üzerinde asayiş ve trafik denetimi gerçekleştirildi.
Denetimler sırasında durdurulan araçların sürücüleri Z.D. ile B.B.'ye alkol kontrolü yapıldı. Yapılan ölçümlerde Z.D.'nin 1 promil, B.B.'nin ise 2,25 promil alkollü olduğu tespit edildi.

EHLİYETLERİNE 6 AY EL KONULDU
Trafik güvenliğini tehlikeye düşürdükleri belirlenen iki sürücüye 25'er bin lira idari para cezası kesildi. Ayrıca her iki sürücünün de ehliyetine 6 ay süreyle el konuldu.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı




