Eskişehir'in Odunpazarı ilçesi Vişnelik Mahallesi Vali Ali Fuat Güven Caddesi'nde park halindeki bir motokurye motosikleti, arkasındaki sipariş sepetine asılan notla vatandaşların ilgisini çekti. Gün boyunca sipariş yetiştirme telaşı yaşayan kurye, trafikteki sürüş tarzına esprili bir dille değindi.
TRAFİKTEKİ SÜRÜŞÜ İÇİN ÖZÜR DİLEDİ
Sipariş sepetinin arkasına internette popüler olan bir görselle birlikte "Çok borcum var, aralardan geçtiğim için Sorry :)" yazılı bir not asan motokurye, trafikte zaman zaman yaptığı riskli manevraların farkında olduğunu ifade etti. Mizahi mesajı görenler hem şaşkınlık yaşadı hem de gülümsedi.
Yoğun tempoda çalışan motokuryenin notu, sadece tebessüm ettirmekle kalmadı, aynı zamanda kuryelerin yaşadığı ekonomik zorlukları da gözler önüne serdi. Siparişleri zamanında yetiştirme baskısı altında çalışan kuryelerin karşı karşıya kaldığı geçim mücadelesi, vatandaşların da dikkatinden kaçmadı.





