Kütahya’nın Hisarcık ilçesinde belediye tarafından hayata geçirilecek olan "Halk Ekmek Fabrikası" projesinde beklenen ilk somut adım atıldı. Onay süreçlerinin tamamlanmasının ardından proje alanında hafriyat çalışmaları başladı ve iş makineleri sahaya indi.
Hisarcık Belediyesi, ilçedeki vatandaşların bütçesine doğrudan destek sağlayacak önemli bir sosyal belediyecilik yatırımını hayata geçiriyor. Vatandaşların daha kaliteli, sağlıklı ve uygun fiyatlı ekmeğe ulaşabilmesi amacıyla planlanan Halk Ekmek Fabrikası projesinde inşaat çalışmaları resmen başladı.
Proje alanına giderek başlayan çalışmaları yerinde inceleyen Hisarcık Belediye Başkanı Mustafa Demirtaş, yatırımın ilçe için taşıdığı öneme dikkat çekti. Onay sürecinin sorunsuz bir şekilde tamamlandığını belirten Demirtaş, iş makinelerinin sahaya inmesiyle birlikte ilçenin geleceğine yönelik büyük bir adım attıklarını ifade etti.
İnşaat çalışmalarının hızla ilerleyeceğini kaydeden Belediye Başkanı Mustafa Demirtaş, fabrikayı yıl sonuna kadar tamamlayarak üretime başlamayı hedeflediklerini belirtti.





