Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğü tarafından kente kazandırılan bünyesinde Sağlıklı Hayat Merkezi, Aile Sağlığı Merkezi ve 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonunu barındıran sağlık kompleksi, 29 Haziran Pazartesi günü düzenlenecek resmi törenle hizmete giriyor.
Eskişehir’de sağlık hizmetlerinin kalitesini artırmak, koruyucu sağlık hizmetlerini güçlendirmek ve acil müdahale sürelerini minimuma indirmek amacıyla Şirintepe Mahallesi’nde yapımı tamamlanan modern sağlık tesisi kapılarını açıyor. İl Sağlık Müdürlüğü'nün koordinasyonunda tamamlanan Şirintepe Sağlıklı Hayat Merkezi, Aile Sağlığı Merkezi ve 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu kompleksinin resmi açılış töreni için tüm hazırlıklar tamamlandı.
Şirintepe ve çevre mahallelerin sağlık ihtiyaçlarına geniş bir yelpazede yanıt verecek olan bu modern merkezin açılış töreni, Eskişehir Valisi Dr. Erdinç Yılmaz'ın teşrifleriyle gerçekleştirilecek.





