Eskişehir Vadişehir Mahallesi’nde bulunan bir parkta kaydedilen görüntüler mahalle sakinleri arasında büyük tepki topladı.

İddiaya göre, sabah saatlerinde parkta bulunan yetişkin bir erkek şahıs, çevredeki vatandaşlara ve çocuklara aldırış etmeden ağaç dibine idrarını yaptı. Parkın hemen yakınında bir okulun bulunması ve bölgenin gün boyu küçük çocukların oyun alanı olarak kullanılması, çevre sakinlerinin öfkesini daha da artırdı.

Görüntülerin yayılmasının ardından duruma tepki gösteren Eskişehirliler, toplu yaşam alanlarında ve özellikle çocukların gözü önünde bu tür davranışların sergilenmesini kabul edilemez olduğunu dile getirdi.

Kaynak: Eskisehir.net Haber Merkezi