Eskişehir'de seyir halindeyken motor kısmı alev alan belediye otobüsü, Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ekiplerinin müdahalesi sonrasında söndürülürken, yanan araç kullanılamaz hale geldi.
Olay, İnönü-Kütahya kara yolu Kümbet kavşağı yakınlarında yaşandı. Elde edilen bilgilere göre, 26 GA 269 plakalı belediye otobüsü seyir halindeyken, aracın arka tarafında bulunan motor bölümünde bilinmeyen bir sebepten yangın çıktı.
Yükselen dumanları fark eden sürücü, aracı yolun sağına park ederek yetkililere durumu bildirdi.

OTOBÜS KULLANILAMAZ HALE GELDİ
İhbar üzerine bölgeye kısa sürede Eskişehir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ve jandarma ekipleri sevk edildi. Jandarma ekipleri muhtemel bir tehlikeye karşı kara yolunda güvenlik önlemi alırken, itfaiye ekiplerinin ekipleri alevlere müdahale etti.
Ekipler tarafından yangın söndürülse de, otobüs tamamen kullanılamaz duruma geldi. Jandarma ekiplerinin önlem aldığı kara yolunda ulaşım, yangının söndürülmesi ve çalışmaların tamamlanmasının ardından yeniden trafiğe açıldı.





