Çifteler Belediye Başkanlığı, imkanı olan vatandaşların özellikle; ekili - dikili alanlar, orman alanları ve kendi bahçeleri çevresinde yabani ot yayılımına karşı dikkatli olmasını duyurdu.
YANGIN RİSKİNİN AZALTILMASI ÖNGÖRÜLÜYOR
Belediye tarafından bu mücadelenin olası yangın risklerinin nispeten azaltılması adına çok önemli olduğunu bir kez daha hatırlatıldı.
Çifteler Belediye Başkanlığı konuyla ilgili şu açıklamayı yaptı:
Özellikle nisan ve mayıs aylarında gerçekleşen yoğun yağışlar sonrasında yabani ot popülasyonlarının son derece kontrolsüz şekilde yayılım gösterdiğini gözlemliyoruz. Belediyemiz ekipleri ilçemizdeki yabani otlara karşı mücadeleyi kararlılıkla sürdürüyor. Kıymetli vatandaşlarımızın da bizlere ot mücadelesinde destek vermesini, imkanı olan vatandaşlarımızın özellikle; ekili - dikili alanlar, orman alanları ve kendi bahçeleri çevresinde yabani ot yayılımına karşı dikkatli olmasını rica ediyoruz.
Bu mücadelenin olası yangın risklerinin nispeten azaltılması adına çok önemli olduğunu bir kez daha hatırlatmak istiyor, tüm kıymetli hemşehrilerimize mutlu günler diliyoruz.




