Eskişehir genelinde yaşanan enerji dalgalanmaları, şehir içi trafik sinyalizasyon sistemlerinde arıza ve duraksamalara yol açtı. Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Dairesi Başkanlığı ekipleri, sabah saatlerinden itibaren trafik akışının olumsuz etkilenmesini önlemek amacıyla sahadaki kavşaklara müdahale etmeye başladı. Enerji şirketinden kaynaklanan sorunun ne kadar süreceği henüz netlik kazanmazken, yetkililer sürücü ve yayaların trafik işaretleri ile görevlilerin yönlendirmelerine dikkat etmesi gerektiği uyarısında bulundu.
DUYURU YAYIMLANDI
Yayımlanan duyuruda şu ifadelere yer verildi,
Şehir içi trafik sinyalizasyon sistemlerimizde arızalar ve duraksamalar meydana gelmiştir. Sabah saatlerinden itibaren trafik akışının olumsuz etkilenmemesi adına Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Dairesi Başkanlığı ekiplerimiz sahada aralıksız çalışmaktadır. Sürücü ve yayalarımızın trafik işaretlerine, görevlilerin yönlendirmelerine dikkat etmelerini önemle rica eder, vatandaşlarımızın bilgisine sunarız.





